vi är svar på samma fråga

sitter här i min säng i skräddarställning.
jag försöker stretcha lite samtidigt som jag skriver
ner hur man säger lugn på spanska: tranquila.
det är precis det jag försöker vara. lugn.
det är svårt, riktigt svårt när saker och ting
praktiskt taget är uppochner.
jag är uppochner. jag funkar inte riktigt.
jag behöver mina vänner
och tur att jag har de. de är allt.
jag är fortfarande ledsen och sårad.
jag vet att du tycker att jag är patetisk och 
fattar inte hur jag fortfarande kan känna så.
men det är sanningen.
och sanningen är väldigt svår att släppa.

nu ska jag sluta vara djup och istället berätta att
emil jensen är min bästa just nu.
och allt kommer bli bättre.
allt ordnar sig till slut. right?

Kommentarer
Postat av: maria

hurrrdudu!det är höst, vi borde sitta i en soffa, dricka teh och lyssna på lars winnerbäck tillsammans. Alldeles för lite ása i mitt liv just nu!



ses imorgon ?

2008-09-30 @ 22:44:58
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/
Postat av: mammamu

Du är ju alltid bäst!! Allt kommer att bli bra och ännu bättre än någonsin....jag mammalovar!!

puss

2008-10-02 @ 10:22:04
Postat av: ása

puss

2008-10-02 @ 12:38:14
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0