ring mig

tänkte ta och uppdatera lite innan jag åker iväg på "äldre leder yngre"-lägret.

min morgon började nyttigt med fil med äpple valnötter och solrosfrön.
och jag hade tänkt försöka vara nyttig idag, men nu sitter jag med en godispåse
och en coca cola burk. herregud. vem skulle kunna tro att jag klarade mig en månad
utan det. haha helt sjukt.

den låt som spelas om och om igen här är:
melissa horn - kungsholmens hamn
högt som fan också. haha
hon sjunger om riccardo som blev ihjälslagen
på en fest i kungsholmen för ett tag sedan.
nu känns det som att jag kopierar min kära vän marias blogg,
men shit the same. hon tycker nog om mig ändå :)

ring mig mer än gärna helaaaaaAAaA helgen, tack :)

puzz

Kommentarer
Postat av: maria

ja tycker om dig ändå kära vän. det var ju trotts allt du som berättade storyn om låten för mig <3 ha det bra på lägret !

2008-09-12 @ 15:30:57
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0