patrik isaksson-epidemi

jag har fått nån patrik isaksson-sjukan.
jag spelar de här låtarna om och om igen.
mamma borde nog, som rasmus hade sagt, lacka sönder
på mig snart. men skit samma. :)
jag kom på att, man kan alla hans låtar utan till, även fast man
inte har lyssnat på de nåt mycket. testa själv.

patrik isaksson - hos dig är jag underbar


patrik isaksson - du får göra som du vill

patriks isaksson - ruta 1 


jag och mamma cyklade ut i regnet till våran favvo restaurang formosa.
de har vekrligen världens godaste kinamat! sjuktligt gott :)
min mamma är bäst<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

ännu mer kinamat ;)

2008-09-09 @ 21:55:33
Postat av: ása

massssa kinamat!

2008-09-09 @ 22:09:41
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0