nikola sarcevic

jag har lyssnat på nikola sarcevic hela hela dan.
i ipoden på väg till skolan, på väg hem, på väg till mamma och på väg till sundish och errrish.
och nu. tänkte bara dela med mig lite, kunde knappt välja vilken låt jag skulle ta.
det finns två låtar som får mig att gråta det är goodbye i die, jätte dålig kvalité, jag vet.
men det var den enda jag hitta. texten är underbart fin.
den påminner mig om väldigt mycket.
sen är det ju den här låten, lovetrap. också helt underbar.

i know you met someone last night
see it in your eyes
you said "we only talked, alright?"
now that's a big lie

and I know it's all over now
i guess we lost our love somehow
the moment you left through that door 
i know you'll never come back here no more

you came and took your things today
gave me your ring back 
i never thought it'd end this way
fell in your lovetrap




nu ska jag ta och, hör och häpna, läsa lite.
har fastnat i boken PS. i love you.
igår kväll när jag läste den grät jag och grät oavbrutet.
jag var tvungen att sluta läsa och gå och torka tårarna och snyta mig.
så har det aldrig blivit för mig förut haha.
är den någon annan som har läst den?


ha det bra, PYSSS ása

Kommentarer
Postat av: maria

ååå nikola :`) ne, men ja har sett filmen, ja pngrar verkligen att ja inte läste boken först har hört attd en ska avra myvket bättre, men filmen är också bra ås den måste du se :) <3

2008-09-09 @ 22:18:00
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Mysig låt !

2008-09-10 @ 19:16:46
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0