laptop

nu äre ju faktist så att jag sitter vid min helt nya och underbara dator, hehhhe.
jag ligger tillochmed i sängen!
när jag skulle köpa den så sa försäljaren (när han skulle skryta om hur bra den verkligen var)
- man kan tillochmed spela spel på den!
haha. ska nog börja med wow, eller vad tycker ni?

det har varit en rätt så seg dag.
skola, peppet, tandläkarn, missat nåra extra lektioner...
får man väl inte göra? :o

här är min nya älskling, så ni andra kan ju slänga er i väggen, hehe.....
pussss
dator

Kommentarer
Postat av: mammamu

grattis till den nya familjemedlemmen:D Nu är det inte längre du som är snyggast i familjen, mohahaha



p.s.

Du kanske skulle bädda;) B Ä D D A (vet du vad det är?)

lovjupuss

2008-09-25 @ 16:31:23
Postat av: ása

nää, du har inte lärt mig mamma.

det är onödigt när jag ändå bor hemma, det tar vi när jag flyttar hemifrån, ålright? :)

2008-09-25 @ 17:48:44
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/
Postat av: annaC

haha nya familjemedlemmen hahaha :D

2008-09-25 @ 20:58:13
Postat av: ása

den viktigaste också ;)

2008-09-25 @ 21:10:29
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0