wish me luck tomorrow

ikvällen har jag träffat ivan.
(han som jag alltid puttade in i skåpen i skolan ;)
vi kände att det var för länge sen vi träffades
så bestämde oss för att göra något åt saken.
vi snacka massa skit, kolla bio, åt popcorn med smörpulver....
och drack cola of course.

vi såg max payne och för att vara en action film
som inte jag gillar så var den helt ok.
dock är det så typiskt amerikanskt att
hjälten ALDRIG dör. trots flera skott rakt i bröstet.
någon mer än jag som tycker att det är så?



nu är det egentligen dags för mig att sova med tanke på att
jag ska upp 05.45 imorgon bitti.
småtjejerna har sin allra första tävling i katrinholm imorgon
och gissa om jag är nervös. hah, det är ju inte ens jag som
ska köra. jag är nog mest orolig för att jag har glömt någonting.
huh. det ordnar sig nog. men för att lugna ner mig så tänkte jag
kolla ett avsnitt one tree hill. najs!

godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0