tycka synd

den här dan kan ta sig i arlset och snurra runt i ringar...
vaknade lite sent, fick skynda mig lite.
bussen åkte förbi mig precis framför min näsa.
cyklade till järntorget för att hinna med risbergskabussen
väl framme märkte jag att min plånbok låg hemma.
cyklade hem igen och tog sen bussen till skolan.
väl framme får jag reda på att jag inte behövde vara där
förrens vid tre. kulKulKUlKUL! verkligen.

så nu sitter jag invirad i en filt och tycker synd om mig själv.
fast thét jag dricker kommer ju göra allting bra om en liten stund.

ni kan få en dagens outfit igår
(till idrotten då, haha)

ása rut davidsdottir


Kommentarer
Postat av: Claes

Sämsta kollen ever!!

2008-10-08 @ 11:15:36
Postat av: ása

duhh, ursäkta mig. haha

2008-10-08 @ 11:21:14
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0