tappat plånbok & nått maxpuls

busschauffören som jag åkte med hem rinde mig precis och berättade att jag tappat min plånbok på bussen.
vilken tur. haha. den kan jag ju fan inte vara utan :o
vilket jävla plånbokstappande det är just nu.
aja, jag får ju tillbaka den iallfall :)

måste bara berätta om min hemska idrottslektion.
vi hade konditionsbana och så tog vi pulsen då och då.
efter en kvarts jävla löpande och hoppande kom jag upp i min maxpuls
och det var hemskt. jag orkade inte de sista fem minutrarna utan jag fick lägga av.
jag trodde jag skulle dö. höll på att börja grina vilken sekund som helst
och jag tyckte att min lärare var en idiot som lät mig göra sånt här.
haha vilken mes jag är.

ska iväg på peppet möte alldeles strax
sen efter det ska jag spinna på friskis.

pös


Kommentarer
Postat av: maria

men nu har du ju köpt friskis kort så då blire väl andra puckor. back in form ása ;) hah

2008-10-07 @ 15:52:07
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/
Postat av: ása

haha, back to business liksom. ;D

2008-10-07 @ 19:19:25
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0