stanmänniskor

vilken dag.
naturkunskapsprovet är över!
skönt skönt skönt.
nu ska jag alldeles strax iväg och träna med mamma. det behövs verkligen så hon bjussar på ett årskort på
friskis&svettis. ska träna till svetten bildar en pöl under mig. ehh, äckel!
fast det kanske bli peppet möte. hoppas jag hinner med både två. en grej som är lite rolig är att vissa personer ser man alltid på stan. och verkligen alltid. är det för att de är på stan ofta eller beror det på att man dras till de kanske? ;) hah jag och alexandra har väldigt många bra exempel på det.
jag kan tyvärr inte ta upp de här eftersom att det skulle
bli lite smått pinsamt sådär. menmen.

pysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0