mysigt i uppsala

shopping dag idag.
jag älskar uppsala.
det finns en weekday affär här.
tillochmed monki finns här.
what happened med örebro?
huhh, vad jag handlade kan jag visa
er imorgon när jag kommer hem.
har nämnilgen ingen kabel till telefonen.
men det är snyggt, i promise.

ett + till uppsala är förutom de snygga affärerna
alla snygga student hunkar som strosar runt på stan
i sina koola brillor och snygga kläder.
man får nästan slita bort blicken.
fast örebro har väl vissa snygga också kan jag väl erkänna.
men antingen så ser man de aldrig eller så är de redan tagna.
hepp

nu ska vi ta och keke pizza. mumma, hemmagjord och allt.
och vet ni vad min faster har i hela sitt kylskåp?
massa coca cola burkar. muhuh
det är det bästa jag har varit med om.
i bet mitt skelett kommer vara helt urkalkat när jag kommer hem imorgon.

puzzokran vi ses på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0