my heartie

det är inget som får mig på bättre humör än lars eriksson frågor i idol.
haha njut!

Ålder:
28


Födelsedag/Stjärntecken: 1 april/vädur


Familj: Ja.


Civilstånd: Singel.


Bor: ingen speciell stans just nu


Uppvuxen i: Karlskoga och Liberia


Jag jobbar som/studerar till: inget


Mitt största intresse förutom musik: Livet.


En person som betytt mycket för min musikaliska utveckling: John Lennon.


Mitt första framträdande: Pianoframträdande på någon avslutning när jag var liten.


Varför jag sökte till Idol: Jag sökte inte, jag blev anmäld av min bror Johans hustru Annika.


Den här låten sjöng jag på första Idol-audition: It Ain't Me, Babe med Bob Dylan.


Varför jag kommer att vinna Idol 2008: För att jag i så fall fick flest röster.


Ett instrument som jag kan spela: Piano.


Ett instrument som jag skulle vilja lära mig spela: En viss sorts arabisk flöjt. Jag vet hur den låter men inte hur den ser ut.


Min favorit i Idol-juryn: Anders Bagge.


Mina favoriter bland de tidigare Idol-deltagarna: Said, Nils och Dolores.


Min favoritartist: Bob Dylan och John Lennon.


Om jag skulle återfödas som en artist skulle jag vara: Mig själv.


Den här artisten/skådespelaren skulle spela mig i filmen om mitt liv: Heath Ledger om han hade levat.


Världens bästa låt: Har ingen.


Den första skiva jag köpte: Kommer inte ihåg, möjligtvis någon med Depeche Mode.


Favoritfilm: Sagan om ringen


En bra bok: Alkemisten av Paulo Coelho.


Favoritmat: Olika.


Jag klär mig helst i: Lediga kläder.


Favoritfärg: Blå kanske.


Favoritskämt/historia: Har inget.


Det finns två typer av människor: Killar och tjejer.


Om jag vann en miljon kronor skulle jag: Förvalta dem väl.


Så här ser mitt liv ut om fem år: En del blommor har vissnat, en del knoppar har slagit ut, en del nya knoppar har kommit till.


Därför ska svenska folket rösta på mig i höst: De ska bara rösta på mig om de gillar mig och vill se mig kvar i tävlingen.


Övrigt: Jag är hyfsad på att läsa runskrift


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0