kramp i diafragma

nu ligger jag här, trött som fan.
fick mess från min chef nyss att jag är ledig imorgon.
jag har sjukt ont i magen. ingen aning om varför. huh
det typ krampar och skit.

update 02.12:
nu vet jag varför jag har ont i magen.
jag har bara ätit nåra pasta bitar och en pecannötkolapaj på hela dan......
clever

oj, jag har visst hicka också.
förresten för er som undrar varför man hickar;
man får kramp i mellangärdet elelr diafragman.
det har jag velat veta längggggggee och nu vet jag.

dagen har vart najs.
skuula och sen träffade jag max&joseph.
trevliga killar.
sen kom sundshi hit men jag vart trött så hon drog.
puss.

just nu har jag one tree hill maraton med mig själv.
najs som fan. nu ska jag kolla vidare.


TJA
ása rut davidsdottir

Kommentarer
Postat av: max

jävligt brakilllar ibland

2008-10-18 @ 01:27:30
URL: http://dejtamax.blogg.se/
Postat av: ása

ibland ja.

2008-10-18 @ 02:11:27
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0