ki-box

kom precis hem från ett jävla ki-box pass.
herrejesus vad både jobbigt och roligt det var.
man ville verkligen kämpa och kämpa.
man slogs och slogs och ibland kändes det som att
man var brad pitt i fight club. haha.
jag hade iallafall en person som jag kunde låtsas
att jag slog på, det var kanske det som kändes så skönt.
inte vet jag.
nu ska jag iallfall duscha och sen ska jag mysa ner mig i soffan med
thé och nötter som jag och mamma köpte på vägen hem.

förresten så hittade vi en plånbok också.
jag brukar vara bra på sånt. hah

pusssokramizzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: maria

anna är anna ;) det tkr jag :D

2008-10-06 @ 21:49:25
URL: http://mariaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0