just wanted you to know

jag har tänkt.
och jag har kommit fram till att det går bra nu.
jag har klarat mig. jag har varit stark nog att
komma tillbaka till det vanliga livet.
till det bättre livet.
man kan klara sig själv.
man kan vara helt beroende av en person
men sedan helt plötsligt bli helt oberoende av den.
man klarar sig.
det är inte cancer, man dör inte.
även fast det känns som det.
det gör ont men det går över.
jag kan inte komma ihåg när jag hade en jobbig dag sist.

den här känslan är skön. jag känner mig lättad och glad.
jag har klarat mig igenom nåt jag aldrig trodde jag skulle klara.
nu har jag gått vidare och det var verkligen på tiden.



love
ása rut davidsdottir

Kommentarer
Postat av: mammamu

äntligen!!! jag visste ju att det skulle komma;) Thad er vont en thad venst! Det blir ju bara bättre nu. lovju mannen

2008-10-19 @ 01:53:09
Postat av: ása

loveu

2008-10-19 @ 10:15:58
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0