[y]

image33

snart kommer lillsyrran
blir barnvaktning ikväll för min del.
första natten utan älskling på flera år känns det som.
älskar virrrreeepirrrrreeee meztastt

[en helt random grej likssssom]

För 5 år sen
var jag 12 och då kunde jag ha på mig 3 par jeans
samtidigt för att det skulle sitta tajtare

För 3 år sen
var jag ganska onödig

För 1 år sen
var allt både jobbigt&bra.
jag hade världens bästa vänner,
världens bästa termin i skolan
men allt annat var sjuktjobbigt

För 5 månader sen
var jag världens lyckligaste för jag träffade viktor

Igår..
hade jag och viktor femmånadersdag

Imorgon..
ska jag träffa becca&anna sen hem och förmodligen äta grillat
hos viktors pappa, sen kolla se7en.

Om ett år..
har jag&viktor troligtvis precis haft ett år och fem månaders dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0