tidigmorgon

tjena!

vakna nyss men fick reda på att vi inte börjar förrens halv två.
men det spelar inte så stor roll, nu kan jag göra lite nytta ist.
typ klippa ihop tjenare kungen till våran redovisning (y)
väntar bara på att nedladdningen ska bli klar,
så jag käkar frulle och spelar laleh.

hahaha, jag drömde sjukaste drömmen haha,
för det första så bråkade louise&jocke&bella
haha, och det det var louise&jocke som var emot bella.
stackars hon. sen var det massa annat konstigt och sen så
dog min idrottslärare och klassföreståndare och alla var så ledsna
så vi satt och söp på idrottslektionen, sen helt plötsligt var det natt
och jag viktor skulle ta bussen hem från en stor skog.

haha, kolla snygga tjejerna!
vad äre? typ 3 år sen. hahah.
maria är fortfarande min bästa vän<3
image53

ajaa
simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: maria

hahaha oooo shit heta brudar :O ! duu ja la in massa gamla bilder på mig på min blogg sen gick ja in här så hade du också gjort det, heelskummt, men det kanske är för att du är min bästa vän som vi tänker så lika :O

2008-05-19 @ 22:38:16
URL: http://mariaanilsson.blogg.se
Postat av: ása

hahaha, aaa det måste nog vara så ;D

2008-05-20 @ 08:38:41
URL: http://asarutdavidsdottir.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0