blond godkänd tjej som drömde konstigt

får nog kalla mig själv blond nu tror jag.
blondie hueyhuehy.
sitter i skolan, väntar på att krampen träningen ska dra igång.

fick godkänt på spanska nationella!
weeei, hurra för mig :D
ska redovisa mitt arbete om Mexico imorrn. shit.
får se hure går :o
tror jag hoppar spanskan nästa år faktist...
sugggg.

drömde sjukaste drömmen inatt.
jag jobbade på ett mentalsjukhus.
det var natt och jag jobbade själv.
det fanns bara en fånge men det var sylar från
heroes. sen lyckades han komma ut ur sin cell och då
fick han tag på en spruta som han körde rakt i min panna.
sen lyckades jag springa till köket för jag tänkte
att jag kunde ta en kniv och sticka honom.
men eftersom att det var ett mentalsjukhus så
fanns det inga vanliga knivar. allt i köket var gjort av plast.
sen vaknade jag och då vågade jag inte somna om...

haha orka.
ska nog till we idag och kolla om jag kan få nya hörlurar.
mina är knäppa.

heråå

Kommentarer
Postat av: Pernilla

sjuk dröm! :D

2008-05-27 @ 12:21:52
URL: http://topoftheline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0