bio med maria

det vart bio med maria igår, mysigt vare.
hahaha, fast maria är lite bakom flötet
hon tog en sån här salmiakbalk (lakrits som det är ett stort hål i)
sen sa hon ása, jag kollade på henne sen blåste hon rakt igenom hålet
så att saltet som låg i hålet flög rakt i mina ögon, hahahaa
det gjorde så sjukt ont hahaha, men det var kul.
aja, vi såg iaf what happens in vegas
den var faktist överraskande bra måste jag säga
trodde det skulle vara likadan som alla andra
kärlekskomedier men den var mycket roligare
och mysigare. så + poäng för det.



älskling ligger här brevid & sover
jag är helt klarvaken & kan inte sova
han måste tycka att det är jätteirriterande
när jag sitter och knappar på laptopen
haha, men det får han stå ut med :)

klockan fem äre dags för Lillaget
avslutning :(
f1 tråkigt, men det kommer bli kul
att visa alla hur bra de är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0