25 maj

jag mår illa.
jag har gjort om min blogg.
nu ären snyggare
kurt cobain är coool.
jag vill att viktor ska komma hit nu
jag sitter och kollar nån skitsämst film med mamma och danne.
jag har suttit på tumblingkurs hela helgen och det har vart bra väder.
deprimerandex10000
har bränt en skiva till vår redovisning imorgon haha
punkare vs raggare
wieiieii
sista temat innan sommarn---
x
så jäcla skkkkkkkööönnnnntt som fan
med summerlov

har nog aldrig tyckt att det ska bli så skönt som nu
en sommar med tjejerna&viktor<3

den enda låt som vart på mitt huvud idag är sebastian tellier - divine
frankrikes bidrag i eurovision.
haha så chill :D

efter kursen idag cyklade jag till mormor på kalas.
var la trevligt och träffa min kära isländska släkt. bäst.

ska sova&vänta på virrepirre som kommer hem inatt.'

tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0