hur fan kan

coca cola vara så sjukt gott?
jag kan inte
sluta
älska
det
.
sick man

har inte gjort nånting på hela helgen
förutom lite fuffens i fredags som
är grunden till
min OTROLIGA armvärk
som har försämrat min rörlighet i armen
med hela 50%... .. . .. .

imorn ska jag jobba
trott om du vill men jag ska inte jobba på
creperiet som vanligt
för min bozz ringde och sa att
jag ska jobba på coffee & chocolate by anton
på krämaren
min cheef är typ delägare eller nåt i det fiket och
min cheef hade pratad otroligt bra om mig huhyhuyu
och då vart han den andra intresserad och
imorgon ska jag jobba där
vet dock inte om jag kommer jobba där fler gånger
det återstår att se huhh. kul iaf.

imorse satt jag och kollade runt på massa andra bloggar...
jag fick ångest när jag såg att en nittiofyra har snyggare kläder än
jag nånsin kommer kunna skaffa :((((
sprang till h&m i mjukisar och kände mig som en liten luffare
och köpte ett par skor och ett linne för sammanlagt 100 riksdaler.
mådde lite bättre efter det hahaha. lol
jag är nog inte riktigt frisk
eller så har jag bara lite dålig självkänsla :o
shit, det måste jag fixa till, blir väl att läsa "självkänsla nu" sen
haha, nääh. det ordnar sig endå.
sticker till myrorna i veckan och letar efter fula ljusa jeans
som jag kan sy om till shorts.

finns massa annat jag måste fixa innan peace&love också :o
-väska
-blablabla
-fula blommiga shorts huh
-det kändes som att det var massa mer
att fixa men tydligen inte.
nu blev jag lättad :D
weeei.

och pengar har jag också just nu wei :D
kanske kan inhandla lite riktiga kläder i veckan också?
jag är glad nu.

och vetni?
jag har varit glad hela helgen
förutom imorse
då jag kollade på grey's anatomy utan svensk text
och min kära otroligt älskade pojkvän
absolut inte kunde hålla tyst.
irritationen steg mer&mer för varje ord han sa
haha

matkrig hade vi nästan idag också
jag och viktor
hahah
kul vare iaf.
vi skvätte lite kinamat på varann
jag tryckte ner min hand i hans mat
jag tryckte upp en kiwi i hans ansikte m.m
låter som att det bara var jag. huh..... .. . ..
love

oj vad långt det vart.
borde kanske skriva varje dag ist för
allt på samma. haha
orka

tjannnnanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0