dåligt sverige

no more em.. .. .. . .
kul
lagerbäck bör avgå eftersom
att han tydligen inte kan fixa ihop ett bra lag.
nu hoppas jag på holländsk seger iallafall.

ska upp på stan om en stund.
ska hitta nåt fint och billigt till midsommarafton.
jag blir inte själv på midsommar som jag trodde.
jag åker till grythem med viktor och hans family.
glad för det är jag.

hela släkten åkte ner till danmark i morse
inklusive mamma&sindra linn
jag ångrar att jag inte följde med :(
borde nog gjort det.
jag och viktor kunde följt med eftersom att han inte ska
jobba ikväll som det var tänkt.
:(((((((

återkommer senare maybe

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag har stuga i grythem ;O

2008-06-19 @ 14:25:35
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0