bakom mina solglasögon


men vad fan äre med vädret?
sommar vare va?
regn
regn
regn
island har fan fler soldagar :(

gårdagen tillbringades med älskling på stan
keka på kinamuren
gött mos.
jag hade tur
de serverade kycklingspett med jordnötssås :D
världens godaste
men bara så ni vet
godaste jorsnötssåsen finns på formosa på stortorget
herremingud vad god den är!
jag var på myrorna igår också
och fyndade lite
fast jag tkr att det är väldigt svårt
att hitta de där snygga grejorna :[
men jag hittade iaf den randiga tishan på bilden
och ett par glasögon. huy.
viktor skrattade hummmzmmmz'
jag tkt att de var snygga

jag ringde nyss och väckte anna
hon ska pallra sig hit och umgås med mig idag.
huh har saknat henne jue :o

blir sverige-ryssland ikväll :D
taggad som fan

och det är bara en vecka kvar tills
jag och bruttorna sticker till peace&love.
hey! kul som fan

TJENA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0