i can tell that we are gonna be friends

kul, nu sitter man här igen.
med becca hos anna.
loggade in på msn nyss, där hette jag
hos anna med anna<3
de visar att det va väldigt länge sen jag var här
nu gör anna narr utav mig pågrund av min isländska blekhet.
men det är inget fel på att vara vit, speciellt inte på sommarn.

kvällen igår var ju mys.
började med vattenpipa på min insektinvaderade uteplats.
sen hörde vi att det var karrofest i skytteparken så vi drog dit.
men icke sa nicke, när vi väl var framme ville ingen närma sig rakbladen.
hehh, no offens.
sen drog jag, eric, sebbe och lundberget till lundberget och kolla ice age.
runt fem på morgonen var det dags att dra hem och sova, mys ju :$
kul att min chef då ringde klockan elva och bad mig komma och jobba en timma.
visst sa jag, eftersom att jag är så snäll, men 1 timma blev helt plötsligt 3.
så jag jobbade 3 timmar i 30 graders värme, osoven och hungrig som fan.
kanon....


dagens outfit
skoja
snyggaste bilden på mig och anna från max kalas, so last year.

Kommentarer
Postat av: Minda

Svar: Ja, visst är hon? =)

2008-08-01 @ 12:41:28
URL: http://mminda.blogg.se/
Postat av: mariah

då spelade jag den för dej då :D

2008-08-01 @ 13:00:28
URL: http://www.metrobloggen.se/MizfReak
Postat av: annaCC

wey, söt bild hahh ! :D

2008-08-03 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0