morgontrött

jag är trött som fan, borde inte vara det
somnade typ 1 inatt, så jag har sovit i elva timmar :o
elva jävla timmar, hahaha, och jag är trött?
borde nog söka lite hjälp...
jag skulle egentligen varit och jobbat nu
men min chef smsas mig halvtio imorse och
sa att jag jobbar tre till halvåtta istället. huhh.
therese och alexandra skulle ju komma och äta
hos mig ju :(
ajja, ska hoppa in i duschen snart. känner att
det börjar bli dags, haha neerå.
jag är hungrig, får se om jag hittar nåt att äta.
min kamera funkar inte ;/
och det jobbiga är att jag vågar inte gå till
affären och fråga vad som är felet :$
hummz.. ... .
får försöka fixa den själv. hehhe

BRB

Kommentarer
Postat av: alexandra

va det inte batteriet ? :S

2008-07-25 @ 19:04:58
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0