alexandra ser nykter ut men hon är spåårad

det där ordet, spårad eller spårat var det ord som jag hörde mest igår.
jag, alexandra & therese drog hem till mullis och träffade deras
ösk-killar. trevliga killar där. nille hade dock haft min mamma som
fritidsledare, hahaha. det var nog det roligaste jag vart med om när
det gäller det där med min mamma som fritidsledare haha :D
ajaa, sen runt halv tre kände jag att det var dags att åka hem eftersom att
jag skulle jobba idag. halv fyra, en timma senare var jag hemma...
inga kommentarer om det.

och hur kul äre egentligen att jobba i 40 graders värme hela dan?
inte så kul.
eller det blir lite roligare när man har roligare arbetskamrater.

och vetni? det var 26 grader på island igår!
den ni! det trodde ni inte va?
så det är varmt som fan där med.

nääh, nu ska jag ta och duscha lite, sen ska jag till
ingo&linn och keke grillat, sen träffar jag nog alexandra efter det.

tjenissss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0