är det såhär det känns?
jag är helt tom
jag vet inte vad jag ska säga eller känna.
mitt hjärta funkar inte just nu och
kommer nog vara ur funktion ett bra tag.
inte ens sömntabletter funkar.
jag somnade som en stock men vaknade
6 timmar senare helt klarvaken och genomgråten.
du var det bästa jag hade, jag kan inte förstå att du är borta
jag vill bara vara nära dig igen.
jag vill ligga och kolla film på din dator i din säng
och äta gamla popcorn från kvällen innan.
kolla heroes, vårat program.
tjafsa om vem som ska ha pommes frites på pizzan.
allt underbart med dig kommer jag aldrig få uppleva
igen och det gör mig så otroligt ledsen.
för jag vet att vi är jävla bra tillsammans.
det här skulle vara våran sommar
men det blev vår halv sommar.
tveksamt om jag kommer klara mig utan dig
för vetu, du är allt jag älskar loverboy.
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0