23 julyyyyy

jag och mor tog en shoppingrunda på stan igår
för mina körkortspengar, he. fett mys, kollade mobil också :D
vissa förstår nog, de flesta inte men jag tänker inte ta upp det här :]
sen åkte jag till alexandra vars mamma bjöd på räkor mm.
men eftersom att jag inte gillar nåt som har med havet att göra
,förutom makrill i tomatsås och tonfisksallad, så åt jag
lite sallad och mackor och sånt istället, också gott :)
sen efter det träffade vi henne mysar mathias&marcus
vi cyklade runt lite utanför alla stans krogar. hahaa
sen åkte vi hem till mig och spela jungle speed. :D
hahhaha så sjukt roligt jue :)

nu ska jag åka och jobba som fan på creperiet.
ring om det händer nåt kul ikväll :)

TJENA

Kommentarer
Postat av: alexandra

klart det händer kuul ikväll !!!! <3

2008-07-23 @ 13:44:54
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0