vem älskar inte eva&adam?



kvällen spenderades med maria, lundberget, aj, olle & anton
med lite chips, oboy och mackor framför tvn med
eva&adam - fyra födelsedagar och ett fiasko
jättebra jue. blev ju faktist tårögd. som vanligt.
jag vet inte vad det är med mig och tårar.
jag gråter hur lätt som helst.
men ibland är det faktist skönt att gråta, speciellt efteråt.
och det bästa som finns måste ju faktist vara när man
skrattar så mycket att man gråter.

jag kom på att jag inte har sovit mer än 6 timmar i sträck
på en brabrabra tag -.-
så jag tänkte gå och sova nu, kommer sova ungefär 5 timmar.....
ska upp och vara tränare på gymnastik lägret.
så godnattttttt.

Kommentarer
Postat av: linnéa

haha adam och eva, fan vad länge sen. störtskönt program!

2008-08-10 @ 03:31:09
URL: http://lmt.blogg.se/
Postat av: Nalita

haha ojj vad länge sen man såg dom filmerna (a)

2008-08-10 @ 03:35:10
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0