jag är en klippa i ett stormigt hav

skönt att komma till skolan.
få lite rutin på vardan sådär.
vi hade rundvisning med ettorna haha.
sara, kom ihåg nu att jag är din klippa i ett stormigt hav ;)
hahaha, det är bara att ringa när du känner dig ensam och vilsen.

ajaa. efter skolan drog jag alexandra och therese upp på stan.
väl där drog jag ifrån de för att fika med becca och maria.
men inge fika vart det och jag blev sur.
de skulle hem till maria och baka en kladdkaka.
då äre ju ingen fika :(
så jag köpte en french hot dog och satte mig på bussen hem.
det där kletet på korven ser faktist väldigt äckligt ut.
ser ut som nåt helt annat än vad det verkligen är....
nu är alexandra & therese påväg hit och alexandra ska hjälpa mig svara på meddelande.
ni vet, hon är så otroligt bra på sånt. det är därför hon får så många killar :)




ajja. ska käka lite mabo dajm nu

PUZZZZZ


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

aaah! skönt me sovmorgon på onsdag har jag aldgi haft :P

2008-08-31 @ 16:25:03
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0