sommarlovets sista helg

tragiskt men sant som fan.
nu kan man lugnt säga att winnerbäcks ord stämmer
hur är stan en sån här kväll i augusti när sommarn regnat bort?
skulle nog svara: ganska seg

nu är det den sista helgen på sommarlovet.
en vecka kvar bara. det har gått sjukligt fort.
näst sista sommarlovet....
men det har varit det roligaste i hela mitt liv.
allt är tack vare mina kollektivvänner<3
det var de som hjälpte mig upp igen
efter allt det där jobbiga.
alexandra också såklart, huhh<3
hade jag inte haft er hade jag fortfarande
varit där nere.

dags att fixa sig lite för kvällen.
styrs fäZt hoppas jag?
-0735416498

TJbabbaa

Kommentarer
Postat av: alexandra

aaw min lovergirl <3

2008-08-10 @ 13:37:38
URL: http://aluxandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0