sommar 08

sammanfattning sommaren 2008

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
maybe baby

- dog någon som stod dig nära?
nee, tur det

- vilka länder besökte du?
sverige

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
ett leg som släpper in mig på krogen

- vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
massa, men 6 juli

- största misstaget?
ingen aning

- har du varit sjuk eller skadat dig?
näÄä, jag är så bra

- Bästa köpet?
blonderingsmedlena huhhh

- Vad spenderade du mest pengar på?
peace&löv & kläder

- gjorde någonting dig riktigt glad?
bästa vännerna

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
familjen - snurrar i min skalle

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
både ledsnare och gladare.

- vad önskar du att du gjort mer? 
vilat upp mig haha

 - vad önskar du att du gjort mindre?
deppat

- hur tillbringade du midsommarafton?
i gtrythem....

- blev du kär i sommar?
nää, men jag var.

- hur många förhållanden?
1

- favoritprogram på tv?
har ingen tv

Kommentarer
Postat av: MH

okok! Jag bockar och buggar ;)

2008-08-17 @ 23:13:27
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0