sleten

nu är jag trött som fan...
började med att sticka till skolan.
hade inspark för ettorna, mindre lyckat kanske? haha
sen efter det slutade vi så jag drog upp på stan och
träffade olle och theo, kilade runt med de tills jag började jobba.
jobbade 16-19.30. huhh, hur orkar jag?
aja, köpte iallafall ett sånt där 10-ämnesblock.
tänkte kolla hur bra det funkar.
sen köpte jag massa pennor också. haha,
ganska onödigt med tanke på att de kommer
försvinna inom 3 dagar...
men jag känner mig iaf lika smart som blondinbella nu haha. 
gud vad jag inte tycker om henne och det är inte för att jag
är avundsjuk på nåt sätt, tvärtom
jag menar hon skrev att hon hade två mål i livet:
1. att ha en halv miljon läsare i veckan i höst
2. att ha en miljon läsare i veckan i början av nästa år.
herregud kvinna, det finns ett liv vid sidan av bloggen!

ajja, nog om mina bekymmer.
ska hoppa in i duschen nu.
passar på att bjuda på en gammal bild.
tjeneaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0