såhär tråkigt har jag

Någon som:

någon som förstår dig: mamma
någon som du saknar: -
något som du längtar efter: -
någon som du hatar: ingen


Vem:

vem kramade dig senast: alexandra
vem pussade dig senast:  :]
vem ringde dig senast: mamma
vem ringde du senast:  mamma
vem var hemma hos dig senast: kollektivfamiljen<3
vem var du hemma hos senast: therese


Har du:

har du några kärleksproblem: det får vi se
har du ätit något idag: nää, onödigt
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: ja
har du skrattat idag: ja


Jag:

är singel:
ja
saknar någon just nu: ja
är rädd för att bli övergiven: ja
svär ofta: för ofta
sjunger i duschen: alltid
är en morgonperson : beror på vem jag vaknar bredvid
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan : nää
är kär i kärleken: näh
skrattar åt mina egna skämt: alltid, det är ju därför jag drar de
vill ha barn: ja
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: nej, jag är nöjd.


Har du:

glasögon/linser: nej
piercingar:  ja
syskon:  ja
pojk/flickvän: nej
jobb: ja
rymt hemifrån: ja en stund
färgat håret: ja
bra självförtroende: oftast
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ja
dumpat någon: nää, kanske lite
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: ja
brutit ett ben: ja
sett en fallande stjärna och önskat mig något : jag trodde det, men nej.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
smugit ut utan lov: ja
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet : ja
sovit en hel dag: ja
somnat gråtande: ja
vaknat gråtande: ja


Brukar du:

titta dej själv i spegeln:
ja
ha ångest: ibland
drömma mardrömmar: ibland
klä dig i svart:  när jag känner fört
hata folk: nä, jag ser alltid det bästa i folk :[
lita på folk: ja


Sista personen som :

sov i din säng: jag
fick dig att gråta: -
du delade en dricka med: david
skrek på dig: sindra linn
du fick sms från: maria


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket!

2008-08-11 @ 10:07:14
URL: http://stavemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0